CRM systemet kan udvides med en CallCenter funktionalitet. Specielt idag ved brug af softphones er det nemt at have adgang til sine kontakter og lister online således at man kan arbejde med dem hvor som helst fra.callcenter

Fordelen ved at koble CallCenter funktionen til CRM er at der i CRM findes en mulighed for at arbejde med grupper og kategorier. Denne funktionalitet er yderst nem at bruge i fex en Pipeline administration, hvor man ønsker at kvalificere konktakter på forskellige stadier i for eksempel en salgs Pipeline.

Man behøver bare at koble sit headset på PC’en og man er igang.

Selv har vi rigtig meget fornøjelse af følgende typer headsets, som fungerer rigtig godt med de fleste softphones, skype og mobiltelefoner:

callcenterscreenI CallCenter listen får man serveret alle relevante Call kontakt oplysninger på en gang.

Fra én og samme skærm kan man angive:

  • opfølgnings dato og tid
  • angive en eller flere kategorier for kontakten
  • en status (fex hvor er vi i PipeLinen)
  • SMS og / eller email til operatøren således at denne bliver husket på speciel vigtige tasks
  • noter – forgående noter vises også i samme skærm for at give et lynhurtig overblik over kontakt historikken.